Plassering i kirken på konfirmasjonsdagen

Lørdag 19. september er det konfirmasjon i Folldal kirke. Her er planen for smittevern, plassering osv. i kirken.

Det er 8 konfirmanter, som vil få hver "sin" benk hvor den nærmeste familie også sitter. Av smittevernhensyn vil bare annenhver benk i kirken brukes. I tillegg til benken der konfirmanten sitter, disponerer familien en benk til. Dessuten vil det være to "reservebenker" bakerst i kirken. Benkene vil være merket med etternavnet til respektive familie.
De som er i samme familie (husstand), kan sitte tett. Andre bør sitte med en meters avstand. Det er plass til 8-10 personer på hver benk når man sitter tett. Hver familie kan ha med maksimalt 17 personer i kirken (utenom konfirmanten).

Alle som kommer, må registreres med navn, noe som gjøres av hver konfirmantfamilie på forhånd. Liste over hvem som kommer i kirken, leveres på forhånd (på informasjonsmøtet med konfirmanter og foreldre 10. september).

Ved inngangen / våpenhuset er det satt fram dispensere med desinfeksjonsmidler. Vi oppfordrer alle deltakere om å komme i god tid. Gudstjenesten begynner kl. 12.
Velkommen!

Årets konfirmanter i Folldal kirke er:

Aastveit, Minda Rønning
Husom, Sunniva
Pettersen, Viktoria

Bobrovnikovs, Ricards
Bøe, Hans
Randen, Mikael Razonable
Solbakken, Bastian
Streitlien, Theodor Rogne

--------------------------------
Vi gleder oss til konfirmasjon!

Publisert av: Jon Olav Ryen den 02-09-2020